Monday, November 5, 2012

بیانیه شاهدان ایلیا میم رام الله : ظلم ها را افشا می کنیم و سرکردگان و رهبران ظلم و فساد در ایران را از هر طریق ممکن به جهان می شناسانیم .


« اوست شاهد»
شاهدان ایلیا و جهانی شدن شهادت ها





(بیانیۀ شماره يك  شاهدان ایلیا)
 امروز ما «شاهدان ایلیا» به عنوان طیفی از شاگردان و یکی ازگروههای حامی ایلیا، در پاسخ به چهارمين دستگيري معلم خود اعلام میکنیم که به استناد هزاران شاهد زنده در سراسر جهان، به استناد صدها ساعت فیلم و با افشای صدها مستند تصویری و اسناد مکتوب  برای دفاع از معلم بزرگ خود ایلیا و حمایت از حقیقتی که با او و در تعالیم اوست، علیه همه آمران و عاملان آنچه در طول چندین سال گذشته بر ایلیا رفته است، در برابر دهها هزار چشم در سراسر جهان، شهادت می دهیم و شهادت خود را در قالب صدها طرح راهبردی و محصول موثر به جهان عرضه خواهیم کرد.
ما، «شاهدان ایلیا»، از سالها پیش (حدود بیست سال پیش)  شواهد و مدارک و اسناد بسیاری را در زمینه های مختلف ( ظاهری و باطنی ) مرتبط با استاد، نشانه های بزرگ و اتفاقات خارق العاده ای که مردم در ارتباط  با او تجربه می کردند را  طبق  روال هایی معلوم، مستند و ماندگار کرده ایم. و امروز که بعد از گذشت همه این سالها حجم مستنداتی که شاهدشان بوده ایم و شواهدی که در اختیار داریم درباره حقانیت ایلیا به جایی رسیده که آشکاری حتی ذره ای از آن قادر است تحولات عظیمی را (در عرصه های سیاسی ، اجتماعی و حتی  ایمانی و اعتقادی مردم جهان) به دنبال آورد، قصد کرده ایم تا بخش کوچکی از اتفاقات بزرگی را که شاهدش بوده ایم، برای جهان آشکار کنیم .
امروز هر یک از ما «شاهدان ایلیا» برای دفاع از حق و افشای دشمنان حقیقت شهادت می دهیم؛ ما علیه آنچه و آنکه حقیقت را پنهان می خواهد و کتمان می کند، شهادت می دهیم  و به عنوان اولین قدم با برپایی «کانون شاهدان جهانی حق»  واقعیت های پنهان گشته را فریاد می زنیم، ظلم ها را افشا می کنیم و سرکردگان و رهبران ظلم و فساد در ایران را به استناد حجم دور از انتظاری از گزارش های شاهدان عینی و مدارکی استثنایی، از هر طریق ممکن (اعم از فضای سایبر، رسانه های عمومی و سایر شبکه های ارتباطی) به جهان می شناسانیم .
ما  «شاهدان ایلیا» به عنوان یکی از گروه های حامی ایلیا، خدا را  شاهد می گیریم، که آنچه در شکنجه گاههای  ایران  بر ایلیا رفته است را پاسخی در خور خواهیم داد...
ما شاهدان ایلیا برای شهادت در میدان دفاع از حق و حقیقت حاضریم. و مسئولیت شاهد بودن خود را چنان محقق می کنیم که نام و آوازه ایلیا تا قرن ها لرزه بر پیکر تحریف کنندگان حقیقت و انکار کنندگان نشانه های او  بنشاند.
چرا که به پاس همه آنچه چشم هایمان به دیدن آن بینا، و قلب هایمان  با فهم حقیقتش احیا شده است  قصدکرده ایم تا صدهها هزار چشم را برای دیدن حق بینا و هزاران بار پیام حقیقت را در قلب ها احیا نماییم ...
ما شاهدان ایلیا در دفاع از حقانیت ایلیا و برای خدای ایلیا و علیه دشمنان او شهادت می دهیم و تا آشکاری کامل حق به شهادت ایستاده ایم ... ما نه از حبس، نه از شکنجه و زندان و نه از هیچ چیز و هیچ کس برای دفاع از حق  نمی هراسیم... از هیچ چیز واهمه ای نداریم چراکه خدایمان را یافته ایم و به غیرت حق در خروش آمده ایم ... ما شاهدان ایلیاییم و شهیدان راهی که او برگزیده است.

ما شاهدان ایلیا ، ما حامیان ایلیا،  ما حافظان ایلیا، ما فرزندان ایلیا و از اعضای خانواده ایلیاییم ...

 
شاهدان ایلیا ,جهانی شدن شهادت ها, گروههای حامی ایلیا, چهارمين دستگيري پیمان فتاحی, چهارمين دستگيري ایلیا رام الله, مستند تصویری و اسناد مکتوب ,  دفاع از معلم بزرگ ایلیا, حقانیت ایلیا,کانون شاهدان جهانی حق»  , ظلم ها را افشا می کنیم , سرکردگان و رهبران ظلم و فساد در ایران, فضای سایبر,رسانه های عمومی,گروه های حامی ایلیا, شکنجه گاههای  ایران  ,دفاع از حق و حقیقت ,شکنجه و زندان , چرا پیمان فتاحی بازداشت شد,ایا پیمان فتاحی دستگیر شده است,آیا پیمان فتاحی بازداشت شده است,دلایل دستگیری پیمان فتاحی چیست,دلایل بازداشت پیمان فتاحی چیست,علل بازداشت پیمان فتاحی چیست,علل دستگیری پیمان فتاحی چیست,چرا پیمان فتاحی دستگیر شده است,چرا پیمان فتاحی دستگیر شد,چگونه پیمان فتاحی دستگیر شد,چگونه پیمان فتاحی بازداشت شد,چرا ایلیا رام الله بازداشت شد,ایا ایلیا رام الله دستگیر شده است,آیا ایلیا رام الله بازداشت شده است,دلایل دستگیری ایلیا رام الله چیست,دلایل بازداشت ایلیا رام الله چیست,علل بازداشت ایلیا رام الله چیست,علل دستگیری ایلیا رام الله چیست,چرا ایلیا رام الله دستگیر شده است,چرا ایلیا رام الله دستگیر شد,چگونه ایلیا رام الله دستگیر شد,چگونه ایلیا رام الله بازداشت شد,پیمان فتاحی کیست,پیمان فتاحی کجاست,بی خبری از وضعیت پیمان فتاحی,وضعیت پیمان فتاحی,شرایط پیمان فتاحی در زندان,اخباری پیرامون دستگیری و بازداشت پیمان فتاحی,دلایل بازداشت و دستگیری پیمان فتاحی,علت و علل بازداشت و دستگیری پیمان فتاحی,ایلیا رام الله کیست,ایلیا رام الله کجاست,بی خبری از وضعیت ایلیا رام الله,وضعیت ایلیا رام الله,شرایط ایلیا رام الله در زندان,اخباری پیرامون دستگیری و بازداشت ایلیا رام الله,دلایل بازداشت و دستگیری ایلیا رام الله,علت و علل بازداشت و دستگیری ایلیا رام الله,ایلیا رام الله زندانی شد,پیمان فتاحی زندانی شد,بازتاب و انعکاس دستگیری و بازداشت پیمان فتاحی,رام الله کیست,شرایط ایلیا رام الله,شرایط پیمان فتاحی,


No comments:

Post a Comment